Naturalne linki w artykułach sponsorowanych

Dla pozycjonera próbujące promować daną stronę www na określone słowa kluczowe i sprawić, żeby wyświetlała się w wynikach odnajdywania pod konkretną frazę na wysokich pozycjach, najważniejsze jest zdobywanie cennych i wartościowych odnośników. Najbardziej także, żeby zostały to całkowicie naturalne linki albo perfekcyjnie takie udające, umieszczane na tematycznych witrynach z wysokim TR, zaindeksowane przez roboty Google oraz mające dużą moc SEO, przenoszoną potem na docelową witrynę.

Jednym ze sposobów na ichniejszym zdobycie jest umieszczanie specjalnych artykułów na wybranych portalach www, gdzie w treści takich tekstów zamieszcza się link do witryny ukryty pod konkretnym anchorem. Nie są to oczywiście typowe artykuły sponsorowane, jakie znaleźć można na wielu stronach internetowych, ale w każdym momencie zwiększają one tematyczną moc ukrytego w nich linka. Dzięki temu pozycjoner z dobrym skutkiem ma możliwość unikać zjawiska ściganego przez Google, jakim są nienaturalne linki kierujące do danej strony. Nienaturalne w tym wypadku oznaczają odnośniki umieszczane na „podejrzanych” wortalach, klasyfikowanych przez wyszukiwarkę jako niewiele wartościowe, nietematyczne, niskiej jakości a zdarza się, że dosłownie jako typowe strony spamowe. Największą moc reklamową – i jedną z większych, jeśli chodzi o kontekst SEO – mają jednak linki umieszczane w treściach wspomnianych wyżej artykułów sponsorowanych. Dzięki nim internauci trafiają na docelową stronę dwoma sposobami – klikając w ukryty link oraz czytając treść tekstu i zapamiętując nazwę firmy lub produktu.

Posted in Bez kategorii | Możliwość komentowania Naturalne linki w artykułach sponsorowanych została wyłączona

Comments are closed.