Pozycjonowanie a nowi klienci

###

Zadaniem pozycjonowania jak również innych działań marketingowych jest dotarcie z własną ofertą do nowych nabywców. A więc czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak w jaki sposób np. reklama telewizyjna czy także radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie posiada szereg zalet a dotarcie do nowych kontrahentów to tylko jedna z nich. Ale jak możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych nabywców. Rozwiązania są dwa.

Pozycjonowanie swojej strony internetowej. No jest prawdopodobnie to w większości wypadków wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już zupełnie dość duża rzesza dużych a dosłownie niewielkich firm. Dla niedużych firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie musimy narażać się na wielką dziurę w budżecie.

Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o mojej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie zapewnia nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy też skorzysta z naszej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR umożliwia niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. Jak to dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia więc odnaleźć opinie w sieci na dany temat. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zapewni nam przychylność klienta. Mamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.

Wybór stosownej firmy zajmującej się pozycjonowaniem jest trudną decyzja ponieważ podjęcie działań przez firmę z zewnątrz wiąże się z podjęciem wyborów o zawarciu umowy – warto dobrze przejżeć oferowane usługi SEO. W większości sytuacji jest to jeden rok a niekiedy wręcz 3 dla tego musisz odpowiednie rozważyć opinie o danej firmie jak również sprawdzić ich podejście do samego klienta. Poszukiwania stosownej firmy tak jak i każdego produktu powinnaś zacząć od odpowiedzenia naszych znajomych i skorzystaniu z ich rad. Jednakże nie należy im ślepo ufać wielu ludzi może nie zdawać sobie sprawy, że słowa zaproponowane przez agencje SEO są nieefektywne dla tego o ile to możliwe powinieneś przeprowadzić szczegółową analizę takich słów głównych. To w tym momencie po samych tyko słowach podstawowych możemy wykluczyć firmy, które pozycjonowanie świadczą w nieodpowiedni sposób. W jaki sposób tego dokonać?

Na sam początek warto przyjrzeć się dokładniej liczbie wyszukiwań generowanych przez dane słowa kluczowe. Następnie należy sprawdzić jakie progi stosuje dane firma. Powinieneś zwrócić na to priorytetową uwagę ponieważ wiele firm używa niskie progi przez co będziecie zmuszeni zapłacić podobne kwoty za pozycje TOP 10 jak i TOP 1 przy czym liczba użytkowników odwiedzających waszą stronę będzie znaczącą niższa.

Posted in Reklama | Tagged , , | Możliwość komentowania Pozycjonowanie a nowi klienci została wyłączona

Comments are closed.